از یادم نخواهی رفت

Single Alone Aloneboy

چشمهایم را میبندم و دور از همه ی دستها شناور میشوم

پرواز میکنم به اوج میرم

تو تنها دلیلی هستی که از پرواز کردن نمیترسم

به حاطرت تا اخر دنیا می ایم

شاید عشق من رو روزی احساس کنی

اما دیگه خسته شدم از این همه اشک ریختن

هیچ جیز نیست تا روحم را درمان کند

اینجا متم...دختری که همیشه بدشانسی میاورد

باید چکار کنم تا فرصتی دوباره تو کنار من باشی؟؟

تو همه جا هستی در ذهن من...قلب من...

کاش الان اینجا بودی...

من دارم نابود میشوم قلب من شکسته و در حال تکه تکه شدن است

عقربه های ساعت ایستاده و از این قسمت زندگی متنفرم

هفت روز هفته شده صحنه های تکراری دیگه کسی نیست اشکامو پاک کنه

من تا اخر زمان سرگردان خواهم ماند

اما تو فقط برو انجا بایست و اتیش گرفتن منو نگاه کن

چون من اینجوری درد کشیدنو دوس دارم

اخر خط



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:تنها,تنهایی,اس ام اس,پیامک,تنهاترین,عاشقانه,Single,Alone,aloneboy,alone boy,ساعت 14:33 نويسنده Alone |